Sunday, April 12, 2009

Original pictures of Larkin UFO.

Im not really into blog, but my friends keep asking me to post the ORIGINAL Larkin UFO photos which i have took on Wednesday night, 8th April 2009. So, here it is.

The one in RED Circles.




After close up, the light trail.


After zooming, we can see 3 dots containing GREEN and WHITE color.

The 2 Lights moving but the other one stayed.


Another close up of the lights.



Covered by clouds but still can see the BRIGHT Lights.

Now this is the video of UFO image sequences I made from the pictures i took.



http://www.flickr.com/photos/zamriz/

I will upload others if any of you still interested with it.


24 comments:

eddie dewanaga said...

nice job bro...!!!

Zamriz @ FBI said...

Thanks, dpt capture gambo dot2 jer.. try video tak sampai.. jauh sgt. DSLR baru dpt.. huhuhu..

yong ibu chem said...

tak mustahilkan??

Zamriz @ FBI said...

mmg tak mustahil.. tapi tak semestinya benda tu alien. UFO ni benda terbang yang tak dikenali. boleh jd macam2..

sspe said...

bro bagi aku info pasal ufo ni ?? cm mn mana cerita nya ??

ASTROWAN said...

aku ada add info pasal ufo yang terkini...
UFO unidentify flying object....

http://ufo-now.blogspot.com/

Zamriz @ FBI said...

thanks astrowan...

Erika Anuey said...

Cayalah pevert! aku tak tau pung ko ader blog.. cayalah!!

Zamriz @ FBI said...

baru jer noi.. member2 ni haa.. suruh buat.. huhuhu..

Mohd Mukhlis Hamdan said...

salam ziarah bro..
satu video yg menarik..
kawan pernah nampak gak benda tu,kawan nampak dr kg stulang baru..
tu yg kawan ziarah blog bro..

Zamriz @ FBI said...

thanks one ... tak dpt amik gamba ker?

ReActivate said...

::: salam bro.. saya pon nampak
::: semalam [3/10/2009] jam 9pm
::: di highway pasir gudang ke
::: arah plentong-jusco tebrau..
::: saya tak dpt rakam sbb saya
::: dlm kereta, h/p camera tak
::: clear.. saya minta kebenaran
::: bro utk add-kan video youtube
::: bro dlm blogspot saya.. thanx!

::: saya akan cuba rakam guna vid
::: cam jika saya terserempak lagi.
::: kawan saya nampak 2 biji di
::: rinting-sri alam.. saya nampak
::: 5 biji semalam..

Zamriz @ FBI said...

oo ye ker? sama kaler gak ker? nak guna video tu guna je la.. no hal punya.. :)

ReActivate said...

::: bro zamri, saya nampak warna
::: oren bulat bujur sedikit mcm
::: lampu [huhu] tapi saiz dia sgt
::: besar & mcm dekat.. mula2 saya
::: nampak saya kata cantiknyer
::: bintang tuh kemudian saya rasa
::: lampu bola tergantung kat wayar
::: elektrik tuh, bila diperhati
::: lama2, nampak pelik plak bila
::: objek tuh bergerak menjadi btk
::: 3 segi & ada 2 objek lain
::: mendekati dari jauh.. saya
::: nampak jelas dia berada betul2
::: di atas area plentong selepas
::: area sri alam..

Zamriz @ FBI said...

ohh sama la.. actually 3 bebola yg saya nampak dulu tu pun.. cantum jd 3... pastu dia gerak ke kanan dan ke kiri.. secara satu set... tu yg saya pelik sket nengoknya..

ReActivate said...

::: salam bro.. terbaru saya dengar cerita drpd rakan office yg berada di kampungnya di Kulai pada malam 3/10/2009 [Sabtu] yg saya rasakan mempunyai kaitan dgn kejadian di Plentong pada malam yg sama.. beliau telah melihat objek berbtk kotak hitam mengeluarkan objek oren terang di bawahnya.. kejadian berlaku lebih kurang 7.30pm, sejam setengah sebelum kejadian di Plentong.. mmg pelik..

ReActivate said...

::: menurut beliau, org2 kampungnya turut menyaksikan kejadian tersebut..

Zamriz @ FBI said...

wah makin menarik kes ni... sayang nya takde gambar atau video.. saya selalu bawak DSLR saya ke mana2.. just in case.. hehe.. DSLR saya bole jugak amik video. skrg pun saya selalu jenguk2 langit.. pasnih rajin2 la kita sama2jenguk kat langit.

ReActivate said...

::: wahh cepat betul balas [huhu] saya ada lukis illsutrasi menurut gambaran kawan saya dari kulai di blog saya.. tu lerr.. sayang tiada kamera ketika semua nih berlaku.. apa2pon syukur dpt melihat kejadian ini dgn mata sendiri.. dulu2 saya sedikit skeptikal juga..

ReActivate said...

::: salam bro zamri.. 7/10/2009 7.50pm sahabat saya report nampak sebuah UFO oren ini lagi di atas udara melalui Tmn Cahaya Masai, Politeknik JB, Taman Scientex & hilang bila di Sri Alam apabila sebuah helikopter dipercayai mengejarnya. Saya kejar dgn kereta & tiba di Tmn Scientex [dgn kamera huhu] tapi tak ada UFO.. yg ada helikopter berlegar2 dari Pelabuhan PG hingga ke Tmn Scientex dlm masa 30 minit lamanya..

Zamriz @ FBI said...

wah siap ada helikopter kejar.. heli mana eh? tau tak? tentera ke apa ker?

ReActivate said...

::: tak nampak sbb gelap.. yg
::: nampak lampu kelip di badan
::: & ekor heli.. terbang tinggi.

Zamriz @ FBI said...

so td nak try capture pakai dvcam ker? yg dulu try gak.. tp tak dpt.. jauh sgt.. pakai dslr zoom abis baru nampak.. pasni bawak je la dvcam tu ke hulu ke hilir yer.. kalo dpt rekod.. upload utube.. hehe..

ReActivate said...

::: [huhu] mmg skrg nih ke hulu hilir bawa vidcam.. kawan2 lain pon banyak support & bagi info.. rasa2nya dlm tempoh bulan september & oktober nih byk UFO sighting antara kawasan JB nih: Kulai-Johor Jaya-Plentong-Pasir Gudang.