Friday, April 17, 2009

Its definitely not RC Kite.

terbaca Metro Jumaat, April 17 2009.
tak setuju jika dikatakan RC Kite.
1st. RC Kite takleh terbang tinggi kat langit macam tu.
2nd. Tak ada bateri RC tahan sampai 3 - 4 jam kat langit.
3rd. RC Kite takleh stop and terapung kat langit, dia kene sentiasa bergerak.

Objek yang aku nampak, tinggi kat langit sampai tak tercapai nak rekod video.
3 - 4 jam terapung kat langit.. lama tuh.
pastuh dia gerak then stop and terapung kat langit lama2. ermm.. RC Kite bole buat camtu ker?


3 Orbs ni tak mungkin RC Kite.

Sesiapa yang bagi idea RC Kite tu please lah buat study dulu gambar and the video sebelum comment. Kaji all the things yang disebutkan kat atas tu dulu. Thanks. :)

3 comments:

lankapo said...

saba2 bang...pakcik tu saja je nak kena kan ko hehe

Zamriz @ FBI said...

aku just make aku punya point je.. hehe.

ReActivate said...

::: salam bro zamri, 26/12/2009 12am, kawan saya di area sri alam, masai nampak ada lagi 4 orange ufos selari [senget sedikit spt 45 darjah tapi selari] di langit ketika itu kawasan tersebut tgh blackout.. kemudian hilang satu2. kemudian muncul lagi. saya kata kat beliau maybe military flares [atau api suar] tapi beliau kata bukan sbb kalernyer oren kalo flares mesti dengar bunyi jet terbang.. betul jugak. nampaknyer area spjg johor selatan ni quite byk aktiviti ufos lerr.. atau military experiment? tak taula. unfortunately kami masih belum dpt rakam guna videocam utk buktikan..